Vi lansererlivestreaming-samarbeidmed Tipio

Nå kan vi i Schibsted Partnerstudio tilby engasjerende og sømløse streamingopplevelser direkte på våre plattformer. Det nye produktet er resultatet av et samarbeid med Tipio – Norges fremste leverandør av livestreaming-løsninger.

Gjennom direktesendinger, ledet av en programleder eller influenser, kan seerne shoppe fra, få ny kunnskap om eller kommunisere direkte med din merkevare.

Slik så det ut da MENY hadde livesending om grillmat. Programleder var Roar Sjåvåg i MENY, mens grill-entusiast og ferskvaresjef i MENY Klosterfoss, Thomas Flatgård, delte delte tips, triks og svarte på spørsmål fra seerne.

Gjennom livesendingene blir det mulig for annonsører og merkevarer å nå ut til et bredt publikum med høy interaktivitet. Leserne kan for eksempel engasjere seg i sendingen via chatten, få svar på spørsmål eller kjøpe produkter ved å klikke på lenker direkte i videoen.

Tipio leverer plattformen som håndterer livesendingen, samt integrasjon av produktkataloger og betalingssystemer.

Vi i Schibsted Partnerstudio leder prosjektet, og sørger for at hele prosessen er sømløs og brukervennlig for kundene våre.

Er du nysgjerrig på om livestreaming er noe for din merkevare? Ta kontakt med oss.