«Our first round of judging has finished and our shortlist has been finalised, and I’d like to congratulate you on making this year’s shortlist for the 2024 International Content Marketing Awards!»
Slik starter e-posten fra en av de mest anerkjente content-organisasjonene i verden.
Alle Partnerstudios innsendte bidrag er shortlistet, og de spenner fra podkast til videoserier og landingssider.
Et av bidragene som kjemper om edelt metall er Estetikk – en videoserie om skjønnhet og mote. Det er innholdsprodusent og prosjektleder, Julie Marlen Leirvåg, som står bak prosjektet og landingssiden.
– Vi er en gjeng som har jobbet veldig mye med Estetikk i ett år nå og vi er skikkelig stolte av det vi har fått til. Å bli shortlistet til CMA betyr at den kommersielle plattformen vi har laget på MinMote er av internasjonalt kaliber, sier hun og legger til:
– Estetikk hadde ikke vært noe uten kundene vi har jobbet tett med dette året. Alle har vært samarbeidsvillige og modige som har kastet seg med på noe helt nytt.
BEST USE OF VIDEO: SERIES
Another Ball Game | Schibsted Partnerstudio and Mindshare Norway & The Norwegian Directorate of Health
BEST TRAVEL
Takeoff | Schibsted Partnerstudio & Norwegian
BEST BRANDED PODCAST
How Scammers Can Make You an Involuntary Porn Star | Schibsted Partnerstudio & Telenor
BEST SPECIALIST CAMPAIGN
A Smarter Way to Organize Your Home | Schibsted Partnerstudio & IKEA
BEST CONTENT PLATFORM
Estetikk | Schibsted Partnerstudio & Lyko, Boys of Europe, Eurosko, Kappahl, Sandvika Storsenter, Noma Norge, Aix, Bjorklund
BEST USE OF INFLUENCER MARKETING
The Circle K Champion | Schibsted Partnerstudio & Circle K (edited)