Jobben som etisk hacker i Norges største teleselskap fikk Daniel Christensen (21) etter at han hacket seg inn gjennom et smutthull i sikkerhetssystemet deres. Nå jobber han med å avsløre dem som ønsker å svindle deg og meg.
Telenor og Schibsted Partnerstudio har i en årrekke samarbeidet om å lage innhold som skal gjøre nordmenn tryggere i sine digitale liv. I denne kampanjen brukte vi Daniels unike rolle og historie for å skape oppmerksomhet, spesielt blant unge.
🏆 Vinner av Digiday Content Marketing Award 2024 i kategorien Most Innovative Use of Content
🏆 Sølv i Native Advertising Awards 2024 i kategorien Best Design
Det er ikke alltid at det er de mest glossy bildene som fungerer best. I hacker-kampanjen skaffet vi klikk og redaksjonell tilhørighet med kornete mobilbilder som ga følelsen av å avsløre noe ulovlig.
«Vi er veldig fornøyde og stolte av det vi har skapt i samarbeid med Schibsted Partnerstudio for å heve sikkerhetsinnholdet vårt. Vi har oppnådd fantastiske resultater, noe som indikerer at vi har truffet blink med relevant innhold.»
Elisabeth Lo, Media Manager i Telenor
Flere historier